// I Love My Life !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
AQILLAH .. AQILLAH .. AQILLAH .. AQILLAH .. AQILLAH


Tagboard




My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

"KAWAN" qiela :'(


huh ,, kalau kenal ok lahh ..
tapi yang tak kenal tu it's ok lahh kayy ...
hmm , nak tawu tak kenapa dengan dia ???
hmm , actually dia ni kawan qiela .. qiela suke berkawan dengan die sebab die jenis yang tak sombong ... die seorang yang peramah .. seriously suka sangat berkawan dengan die .. walaupun qiela tak berapa kenal die ... yang qiela tak sangka sekarang ni .. die boleh luahkan perasaan die kat qiela semalam .. seriously tak sangka weiiiiiiiiiii ! hmm ,, qiela nak ngaku ni ... dulu qiela pernah terminat kat die juga .. selalu kalau online facebook stalker facebook die .. stalker tanpa jejak :') maksud nya tengok gambar die ,, baca status die .. tak like n comment pun .. hmm , start tengok die dah ade relationship .. start tu lahh qiela dah jarang stalker facebook die .. hurwm ,, tengok die dari jauh pun jadi .. seriously semalam die bagitau qiela yang die dah lame suke qiela .. qiela terkejut and happy pun ye sebab dah lama qiela perhatikan die .. baru sekarang die luahkan semua ni .. tapi nape baru sekarang eyk ?? hmm ='/ qiela ingat kiteorang akan boleh berkawan dulu .. tapi lepas die tau qiela dah taken .. die terus tak reply IM qiela n last2 die minta maaf then die deactive facebook .. arghh ! seriously qiela nak die balik .. nak kawan dengan die lagi .. tak nak putus kawan dengan die pleaseeee :'(  bukak lahh balik facebook tu .. hmm .. ape salahnye kalau kite berkawan dulu .. ape salahnyee ?? hmm :'( hope kau dengan aku akan jadi kawan semula nanti :'(( nape kau perlu deactive facebook ?? dah aku tak boleh nak stalker facebook kau lagii weiii  ! aku minta maaf kayy kalau dah buat kau kecewa kawan .. walaupun aku dah taken , aku tetap nak jadi "KAWAN" kau doee ! salah ke kita kawan lao aku dah taken ?? atoyyy , aku tak nak hilang kawann .. kau baikk doe .. hmm .. pape pun aku mintaa maaf sangat sangat :'( hope kau bace entry blogger aku ni ... assalamualaikum )'=